Інформатор Коломия

ЖИТТЯ

Куди звертатися, якщо зникло світло

Відсутність світла вдома часом спонукує до романтичних оказій: вечеря при свічках, читання книги в потемках. Утім, слід завше мати при собі інструкцію, аби хутко вирішити проблему.

Інформатор зібрав для вас усі вказівки від Прикарпатенерготрейд.

  • Немає світла у квартирі. Потрібно повідомити управителя будинку (ЖЕО, ОСББ, ЖБК, комунальне підприємство) або викликати приватного електрика, адже мережі у квартирі/особняку – ваша власність.
  • Немає світла на сходових майданчиках, кількох поверхах. Зверніться до управителя, бо саме він відповідає за електромережі всередині будинку.
  • Немає світла у цілому будинку. Аналогічно варто проінформувати управителя, який має перевірити причини відсутності електрики і за необхідності повідомити обленерго.
  • Немає вуличного освітлення. Повідомте підприємство, яке обслуговує вуличні мережі. Приміром у місті Івано-Франківську – це КП «Івано-Франківськміськсвітло».
  • Немає світла у кількох будинках. Звертайтесь до оператора системи розподілу, який обслуговує кабельні й повітряні електромережі до ввідного щитка будинку. Контакти потрібного ОСР можна знайти тут.

До прикладу, АТ «Прикарпаттяобленерго» на своєму сайті пропонує інтерактивну карту планових та аварійних вимкнень, де кожен споживач може перевірити, чи є його адреса у списку і коли планують відновити електропостачання.

До постачальника, зокрема і Прикарпатенерготрейду, слід звертатися лише у випадку, коли електрику вимкнули через заборгованість. Проте на період «червоної зони» карантину діє мораторій на вимкнення побутових споживачів. Тому з’ясовувати причину відсутності світла передусім варто в організацій, які обслуговують мережі.

Раніше ми повідомляли якою буде погода в Коломиї цього тижня. Тож не сидіть вдома, особливо без світла, виходьте гуляти!

Ніка Кричовська

Нагору