Відомі українські дизайнери Ali Saulidi та Mankowski знайшли прихисток у Коломиї. Висока мода відійшла на другий план, бо забезпечення бійців якісним взуттям та аксесуарами сьогодні важливіше.
Інформатор пропонує розповідь про те, як облаштувалися хлопці з індустрії моди у нашому місті.
“Один місяць твоєї роботи – це нові бронежилети нашим захисникам. Продовжуй працювати”. Це заклик соціальної реклами на коломийській стометрівці.
Після першого шоку війни українці зійшлися на думці, що в тилу важливо продовжити працювати, щоб допомагати країні. Адже наші податки – також внесок у економіку України, а відтак – і в перемогу.
Ali Saulidi та Mankowski до війни жили і працювали у Києві. Їхні бренди та шоуруми відомі як в Україні, так і за кодоном. Незвичні, епатажні, сміливі, творчі, успішні…
Але 24 лютого їхнє життя поділилось на до та після. Вирішили переїхати у більш безпечне місце, щоб вберегти себе та сім’ю від російських обстрілів.
За словами Алі, переїзд був доволі важким, адже з усіма блокпостами та складною логістикою добиралися два дні. А коли під’їжджали до Коломиї, вже сутеніло, тож розмістилися спочатку на ніч. На ранок оглянули місто і вирішили залишитися.
Віталій Mankowski ж розповів, що має в місті родичів, тож прямував до них.
Зідзвонилися між собою вже будучи в Коломиї, хоча й зізнаються, що не домовлялися про те, куди їхати від ворожих куль.
“Коли іде війна, що ти можеш робити?! Ну напевно те, що вмієш найкраще, – каже Ali Saulidi. – Якщо вже і цього не можеш зробити, то підеш воювати. Ми хотіли бути корисними нашим захисникам, використовуючи свої професійні вміння та навички. Тобто те, на чому ми спеціалізуємося. Наприклад, я – на взутті, Віталій – на аксесуарах та тактичних окулярах. Зараз ми робимо це, але коли настане мирний час, то звісно будемо працювати над фешн колекціями для людей”.
“Це весняно-літній варіант чорного трекового тактичного взуття, який ми розробили спеціально для військових та спецпризначенців. Модель відповідає всім вимогам військових навантажень. Вона виготовлена із натуральних матеріалів: шкіри, нубука, водовідштовхуючої тканини. Вставлені спеціальні металеві супінатори для того, щоб підтримувати ногу. Ну і звичайно трекова підошва, яка допоможе легко пересуватися бездоріжжям, гірською місцевістю і тд. Основним фактором є зручність і практичність’, — зазначив засновник українського бренду взуття Алі Сауліді.
Також додали, що спочатку необхідно протестувати взуття на міцність, а вже потім вирішувати, чи придатне воно для використання. Наразі у Коломиї робитимуть тільки взірці взуття і окулярів, а далі будуть шукати підприємства, де зможуть втілити в життя певний тираж тактичного спорядження для ЗСУ.
“Щодо окулярів, то зараз вони тільки в проекті. З ними дещо важче, оскільки виробляти великі партії тактичних і якісних окулярів наразі в Україні просто неможливо. Є багато нюансів, наприклад, має бути лінза, яку не пробиває мінімальний калібр, оправа з матеріалу, який витримує навантаження і тд. Для цього потрібні такі технології, яких зараз в Україні нема. Те, що я робив усе життя (зараз про окуляри), то це більше про фешн. А тут інша технологія, тому я розробляю інженерний проект і потім ми вже замовляємо його серійно у Китаї. Головна їхня місія – захищати очі, але, на жаль, в Україні немає такого обладнання. Можливо будемо тут на місці збирати комплектуючі, також розглядаємо і такий варіант…”, — розповів Віталій Mankowski.
Наразі майстри сподіваються на підтримку місцевої влади та небайдужих людей, щоб втілити свою ідею в життя.
Пожертвувати кошти можна на карту монобанку: 4441114411482779.
Фото – Дзеркало медіа