Програма медичних гарантій передбачає надання безкоштовної медичної допомоги та відповідних ліків. Якщо вас змушують платити – замовчувати не варто.
Інформатор розповідає, куди звертатись у разі порушення ваших прав.
Якщо у вас вимагають гроші за безкоштовні послуги, напишіть офіційну скаргу. Алгоритм подання скарги такий:
- Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.
- Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні. Або до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто є власник.
- Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ: через контакт-центр або на поштову адресу м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073, або на електронну адресу info@nszu.gov.ua.