Інформатор Коломия

ЖИТТЯ

Що потрібно для створення електронної трудової книжки?

Розвиток технологій не оминув і трудову діяльність. Щоб трішки звільнитися від паперових документів та не боятися їх втратити, чудовим варіантом стала електронна трудова книжка. Відомості для її створення в електронній формі подає або страхувальник за працівників, або сам працівник.

Довідався Інформатор на сторінці Пенсійного фонду України.

Відомості про трудову діяльність подаються через веб-портал ПФУ:

  • у вигляді копій документів;
  • в оцифрованому вигляді — створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.
Варто зауважити, що подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.

Довідково. Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки. Її впровадили, щоб удосконалити облік трудової діяльності українців, зменшити паперовий документообіг і пов’язані з цим ризики втрати чи пошкодження документів.

Також сучасна система дасть змогу працівникам будь-коли перевірити свій страховий стаж, а в майбутньому – автоматично вийти на пенсію без візиту до Пенсійного фонду.

Нагадуємо: з 1 липня зростуть пенсії, декретні та інші соціальні виплати.

Ольга Пукавчук

Нагору