Якщо у вас “засніжена” картинка, пропадають канали або проблеми з трансляцією телебачення, то ця стаття саме для вас. Сьогодні ми поговоримо про людей, які нелегально користуються кабельним телебаченням, щоб безкоштовно дивитись телевізор. У Коломиї таких випадків є чимало. Але як їх виявити та чи можливо боротися з ними?
Все про нелегальне користування послугами кабельного телебаченням Інформатору розповів операційний менеджер коломийського провайдера “Квант 2” Іван Юрченко.
Чи страждають абоненти, які оплатили послуги провайдера?
Самовільне втручання в мережу псує якість трансляції для інших офіційних користувачів. Людина думає, що з’єднає дротики, в неї показуватиме телебачення і ніхто нічого не дізнається. Насправді ж такі люди шкодять або мешканцям цілого будинку, або частково під’їзду. Абоненти телефонують і скаржаться на поганий сигнал чи якість послуг. Тоді стає зрозуміло, що в мережу міг хтось “врізатися”.
Для підключення в багатоповерховому будинку кабельного телебачення встановлюють оптичний приймач. Крім того, на кожному поверсі є ящик, де стоїть розгалужувач (сплітер) і від нього вже йде кабель до квартир. Люди шукають різні способи, щоб отримати безкоштовне телебачення: ламають ящики чи вигадують, як непомітно відкрити замки до них, підключаються до сусідів, тягнуть кабель з інших поверхів. Також в ящиках є спеціальні з’єднання, які або роз’єднують, або скручують дротики руками. Від цього страждають решта абонентів.
На фото ви можете побачити справжні випадки самовільного підключення
Чому починає погано працювати кабельне телебачення в будинку після таких дій?
Коли людина хоче нелегально користуватися послугами кабельного телебачення, то вона неправильно підключається. Тобто, якщо від центрального приймача сигнал роздається на цілий будинок, то після некоректного під’єднання він відводиться лише на одного абонента. Тоді не вистачає потужності сигналу іншим. Відповідно, у людей не показують всі канали або ж неякісно транслюються. А якщо аналогове телебачення, то з’являються мерехтіння. До речі, навіть телевізори дають від себе шум. У разі правильного під’єднання до абонентського відведення – шум всередині розгалужувача гасне. Якщо ж це не зроблено, то шум може розширюватися по всьому будинку.
Як виявити такого “нелегала”?
Періодично провайдер перевіряє чи абоненти офіційно зареєстровані. Якщо виявляється, що ні – вимикають з обладнання. Зі свого боку абонентам варто звернути увагу, коли хтось “лізе” до ящика. Лише працівники провайдера можуть робити обслуговування мережі, але в них обов’язково має бути брендований одяг. В іншому випадку потрібно одразу повідомляти в технічну підтримку провайдера. Також слід телефонувати, коли помітили, що обладнання пошкоджене. Зазвичай, це видно неозброєним оком, бо люди часто гнуть кришку ящика або взагалі зривають і він висить на одному лише кабелі. Бувають навіть випадки, коли додумуються просвердлити з ящика величезну дірку до своєї квартири.
Яка вартість підключення кабельного телебачення?
Абоненти, у яких підключений Інтернет, за кабельне телебачення доплачуватимуть всього +50 грн. Якщо без Інтернету, тоді за реєстрацію доведеться заплатити 250 грн, а щомісячна плата складатиме 150 грн.
Отримати довідкову інформацію з питань підключення до Інтернету або мережі кабельного телебачення можна по телефону. Безкоштовний та багатоканальний номер технічної підтримки: 0 800 509 507.
Ольга Пукавчук