Інформатор Коломия

ВЛАДА

План дій, якщо органи соцзахисту не приймають заяву від ВПО

Поки до 1 жовтня триває прийом документів від ВПО на отримання державної допомоги, переселенці намагаються залишити свої заяви, але не завжди виходить. Аби владнати неполадки, влада радить звертатися напряму до Міністерства реінтеграції. 

Чому органи соцзахисту не приймають заявки та на які номери телефонувати у таких випадках, розповідає Інформатор з посиланням на допис Міністерства.

Є дві найбільш поширені причини, чому працівники органів соцзахисту відмовляються приймати заяву від ВПО.

Перша – вони відмовляються приймати повторні заяви від тих переселенців, які вже подавали їх через Дію до 30 квітня, але не отримали допомоги. Важливо, що у таких випадках люди не завжди можуть довести факт подачі першої заяви.

Друга – відмовляються приймати заяви на облік у тих ВПО, які не мають реєстрації проживання на ТОТ або у зонах бойових дій. Аби такого не сталося, переселенець має стати на облік і тільки тоді зможе претендувати на допомогу.

До 1 жовтня триває реєстрація заяв на отримання державної допомоги. Важливо, що навіть якщо ви не можете довести факт подачі першої заяви, у вас зобов’язані прийняти до розгляду повторну. Протягом 10 днів з часу отримання органом соцзахисту повторної заяви має бути призначена допомога.

Також органи соцзахисту не мають відмовляти тим ВПО, у яких відсутня реєстрація на ТОТ чи у зоні бойових дій. Це передбачено чинним законодавством.

Є перелік інших документів, за допомогою яких можна довести місце проживання, з якого евакуювалась людина.

Якщо ж у вас виникають питання щодо виплат або проблеми з ними, звертайтесь до Мінреінтеграції за номерами:

15-48 – цілодобова гаряча лінія з кризових питань;

+38 (096) 078 84 33 – гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/ Telegram/Viber;

+38 (066) 813 62 39 – гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.

До теми: Відтепер 900 грн/місяць: компенсації за безкоштовне поселення переселенців

Христина Бойчук

Нагору