КП “Коломияводоканал” має свій вайбер-бот, який дозволяє клієнтам у будь-який час та у будь-якому місці отримувати доступ до електронних сервісів постачальника у Viber.
Як зареєструватися у боті та що там можна знайти, розкаже Інформатор з посиланням на допис підприємства.
Завдяки боту ви можете користуватися широким спектром електронних послуг:
- отримати інформацію про контактні телефони;
- дізнатися все про заборгованість;
- подати покази лічильників;
- перейти на офіційний сайт.
Що зробити, аби почати роботу у боті?
Крок №1
Переконайтесь, що на Вашому смартфоні встановлено додаток Viber, або завантажте його.
Крок №2
Щоб працювати з чат-ботом у Viber, відскануйте QR-код .Надішліть боту повідомлення Старт! та переходьте до розширених можливостей.
До теми: Коломиянам доведеться наново зареєструватися на сайті водоканалу
Христина Бойчук