Через відключення світла мешканців багатоповерхівок ризикують опинитися в заручниках у ліфта. Як дійти, коли кнопка виклику диспетчера не працює?
Інформатор із посиланням на КМДА розповідає, що робити в такій ситуації.
Перш за все пам’ятайте, що паніка – ваш ворог. Постарайтесь заспокоїтися, не поспішайте натискати на всі кнопки поспіль, не стрибайте й не намагайтесь відчинити двері самотужки.
Далі скористайтесь кнопкою виклику диспетчера або зателефонуйте до аварійно-ліфтової служби й повідомте, де ви й що сталося. Номер гарячої лінії компанії, яка обслуговує ліфт у вашому будинку, зазвичай є в кабіні ліфта або в під’їзді – обов’язково сфотографуйте або запишіть його заздалегідь. Якщо оголошення з номером немає, зверніться до ОСББ або комунального підприємства, яке обслуговує ваш будинок, запитайте про контактні телефони аварійно-ліфтової служби й попросіть розмістити їх у будинку.
Якщо вам не вдається зв’язатися з диспетчером чи аварійно-ліфтовою службою, або ж вони не мають змоги приїхати, телефонуйте до служби “101”. Інформацію отримають чергові рятувальники вашого міста й приїдуть на допомогу.
Розрядився телефон чи нема зв’язку? Кличте на допомогу – так вас почують інші мешканці будинку й зможуть викликати аварійну службу. В очікуванні порятунку слідкуйте за самопочуттям: зніміть верхній одяг, якщо стало жарко, пийте воду, якщо маєте її з собою (проте варто пити помірно), покладіть речі на підлогу й присядьте, витягнувши ноги.
Коли рятувальники на місці – чітко виконуйте всі вказівки.
Читайте також: Чому в сусіда світло є, а у мене немає?
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram та Instagram. Надсилайте свої новини на пошту kl.informator@gmail.com.