Інформатор Коломия

ЖИТТЯ

Вимкнення світла: де прикарпатцям швидко знайти відповіді на запитання

Через графіки аварійних вимкнень часто з’являється багато запитань. І мешканці Прикарпатття можуть легко і оперативно з’ясувати більшість з них за допомогою одного лише чат бота від “Прикарпаттяобленерго”.

Деталями ділиться Інформатор.

Шукати відповіді на питання можна в Чат-бот у Viber за посиланням. Все, що для цього потрібно – знати свій особовий рахунок.

Найчастіше прикарпатці мають такі запитання:

Електропостачання відсутнє понад 5 годин, хоча у графіках заявлено чотиригодинний період вимкнень.

Зазвичай, така ситуація трапляється, коли при поданні електроенергії стається аварійна ситуація або увімкнення накладається на планові роботи.

Щоб з’ясувати причину більш тривалого вимкнення поза графіком, зареєстрованим користувачам у чат-боті VIBER треба скористатись командами: «Мої особові рахунки» – вибрати номер особового рахунку, натиснувши на нього- «Відсутнє світло» – «Перевірка активних вимкнень за адресою».

Після цих команд користувачу висвітлиться повідомлення з причиною вимкнення та орієнтовною годиною увімкнень.

В якій черзі моя адреса?

З’ясувати це можна у чат-боті VIBER. Для цього потрібно скористатись командами: «Мої особові рахунки» – вибрати номер особового рахунку, натиснувши на нього – «Відсутнє світло» – «Черга вимкнень». Після введення цих команд, користувачу висвітлиться повідомлення із номером підчерги вимкнень та посиланням на сервіси, де публікують графіки. Якщо адреса є у базі обленерго – черга висвітлиться обов’язково.

Особливо зручно це тим, чия адреса відноситься до одразу двох черг, оскільки у таблицю графіків можуть бути занесені багатоквартирні будинки, де квартири можуть живитись від різних приєднань. За особовим рахунком користувач дізнається конкретну чергу своєї оселі.

Більше того, ця функція допоможе зорієнтуватися при тимчасовій зміні черги, коли внаслідок аварій будинок чи квартиру заживлюють від іншої черги на час ремонтних робіт.

Аварійна ситуація на лінії.

Часто інформація про аварійні ситуації надходить до обленерго від споживача. Оскільки кол-центр компанії може бути недоступний через перенавантаження дзвінками, а аварійна підстанція чи обірвані проводи – це ще й небезпека для оточуючих, тому рекомендують для оперативності повідомлення про аварію скористатися VIBER ботом.

Щоб зареєструвати заявку про аварійну ситуацію, потрібно скористатись командами: «Мої особові рахунки» – вибрати номер особового рахунку, натиснувши на нього- «Відсутнє світло» – «Перевірка активних вимкнень за адресою» – «Зареєструвати аварійне вимкнення? – Так». Відповівши на кілька швидких запитань, потрібно підтвердити заявку.

Інформація про аварійну ситуацію надійде диспетчеру, який в свою чергу дасть вказівку на виїзд аварійній бригаді.

Якщо ви мешканець багатоквартирного будинку, то самостійно реєструвати аварійні вимкнення не можете, а повинні звернутися до свого балансоутримувача, який реєструє заявку від їх імені.

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram та Instagram. Надсилайте свої новини на пошту kl.informator@gmail.com 

Якщо маєте цікаві новини чи хочете замовити рекламу – телефонуйте 096 545 8237

Нагору