Сьогодні, 10 квітня, у палаці культури “Мінерал” в Калуші презентували нову марку. Про нього розповів Олег Псюк. Власне він й зображений на новій марці.
Ділиться Інформатор.
У залі лунала відома “Стефанія”, також можна було почути й інші релізи гурту за останній рік. Захід відвідали політичні та громадські діячі, зокрема гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський та мер Калуша.
Олег Псюк розповів, що задоволений візуальним виглядом марки. Пізніше відбулось спецпогашення кількох марок на конвертах – печатку поставили особисто гендиректор поштової компанії, мер Калуша та вокаліст гурту.
Придбати нові марки можна придбати у філателістичних крамницях Укрпошти, а також у всіх поштових відділеннях компанії та онлайн. Тираж поштової марки – 780 000 прим.
Окрім нових марок “Kalush Orchestra” на заході можна було придбати марки “Пес Патрон”, футболки, світшоти, горнятка.
Також незабаром Укрпошта розпочне онлайн-аукціон, де розіграє непогашені марки з новим дизайном. Гроші планують передати на користь об’єднаної штурмової бригади Нацполіції “Лють”.
Окрім того наші колеги з Калуша поспілкувалися з гендиректором Укрпошти Ігора Смілянського щодо ситуації зі співпрацею з Raiffeisen Bank:
“За один день, навіть, якби хотів, такі великі системи не переключаються. Тому надалі будемо дивитись. Укрпошта вже давно планує зробити свій банк, і тоді ми зможемо самі оперувати всіма платежами. Проте наразі Укрпошта не має офіційних підстав відмовлятись від співробітництва”, – сказав Смілянський.
Завершилось дійство танцем калуського молодіжного театру “Фламінго” під саунд “Kalush Orchestra”.
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram та Instagram. Надсилайте свої новини на пошту kl.informator@gmail.com
Якщо маєте цікаві новини чи хочете замовити рекламу – телефонуйте 096 545 8237