Інформатор Коломия

РЕКЛАМА

Якому бізнесу підходить контекстна реклама

Якому бізнесу підходить контекстна реклама

Є різні способи просування сайту. Одним із найдієвіших вважається контекстна реклама. Але тут не все так однозначно. Для деяких digital-проектів контекстна реклама дійсно відіграє ключову роль у залученні цільової аудиторії, а для інших виявляється практично марною. Давайте розбиратися, кому підійде цей вид просування і як його правильно використовувати.

Що таке контекстна реклама і кому вона підходить

Це рекламні оголошення в пошуковій видачі або на тематичних сайтах, які відповідають пошуковому запиту користувача. Особливість цієї реклами в тому, що її бачить цільова аудиторія – зацікавлені в товарі або послузі люди.

Цей спосіб просування підійде бізнесу, чий товар або послуга досить затребувані у користувачів. Наприклад, якщо люди гуглять “письмові столи”, магазину меблів має сенс просуватися за допомогою контекстної реклами.

Замовити контекстну рекламу варто і в тому разі, коли вам потрібен швидкий результат, а часу на SEO-просування немає. Це актуально, наприклад, для лендінгів з акційними пропозиціями або сезонними знижками, які діють лише кілька місяців.

У PPC-фахівців на фріланс-біржі Freelancehunt https://freelancehunt.com/ua/freelancers/prosuvannya/kontekstna-reklama налаштування контекстної реклами зазвичай замовляють інтернет-магазини, приватні підприємці та компанії, що надають різні послуги, автомайстерні, туристичний бізнес.

Контекстну рекламу не можна назвати універсальним інструментом. Вона не підійде в таких випадках:

  1. Продукт або послуга нові на ринку. Про них поки що не знають користувачі, тому не шукають.
  2. Товари належать до категорій антикваріату, дорогих прикрас, преміальних аксесуарів.
  3. Компанія займається виробництвом та обслуговуванням вузькоспеціалізованого обладнання для сегмента B2B.

У першому випадку потрібно спочатку розповісти аудиторії про товар або послугу, які тільки з’явилися на ринку. Що стосується компаній, які займаються спеціалізованою технікою або продають дуже дорогі товари, у них зазвичай є власна клієнтська база або ж вони просто не потребують залучення великої кількості покупців.

Налаштування контекстної реклами

Її зазвичай налаштовують за допомогою сервісу Google Ads. Сам процес налаштування не дуже складний. Потрібно вибрати пошукові запити, які підходять вам, створити з ними рекламні оголошення, вказати місце розташування своєї аудиторії і запустити рекламну кампанію.
Але щоб реклама спрацювала по максимуму і не стала марною тратою грошей, дуже важливо правильно підготуватися і врахувати масу нюансів. Перед запуском реклами важливо:

  • проаналізувати конкурентів і їхню маркетингову стратегію;
  • зібрати дійсно якісне семантичне ядро – воно не повинно складатися лише з найбільш високочастотних запитів;
  • правильно налаштувати геотаргетинг і вибрати оптимальний час показу реклами;
  • налаштувати коректне відстеження ефективності реклами.

Щоб не витрачати час і гроші на самостійні експерименти, краще від самого початку замовити послуги з налаштування та ведення контекстної реклами. PPC-фахівець проаналізує ринок і розробить найбільш ефективну для вашого бізнесу стратегію просування через контекстну рекламу. Під час рекламної кампанії він відстежуватиме результат за допомогою інструментів аналітики і коригуватиме стратегію. Професійний підхід допоможе швидше досягти результату і заощадити на оплаті кліків.

Де знайти фахівця для налаштування контекстної реклами

На відміну від того ж SEO-просування для налаштування і ведення контекстної реклами не потрібна команда. Над цим завданням зазвичай працює одна людина. Це може бути фрілансер (віддалений фахівець) або співробітник веб-студії.
Щоб заощадити і водночас отримати такий самий якісний результат, можна вибрати фріланс. В Україні кілька великих фріланс-бірж, одна з найбільших – Freelancehunt. Тут понад 1300 PPC-фахівців з різними розцінками і досвідом, тому можна знайти хорошого виконавця для будь-якого проєкту. Вибрати відповідного фахівця допоможуть відгуки на сайті та портфоліо фрілансерів.

Вам теж потрібна реклама на Інформаторі? Звертайтесь: kl.informator@gmail.com

Нагору