Інформатор Коломия

ЖИТТЯ

Книжкові новинки: добірка від Інформатора на березень 2024

Розпочніть свою весну з корисного. Розширити своє пізнання світу і себе самих допоможуть книги з підбірки від Інформатора.  

Ми відвідали одну з книгарень нашого міста та разом продавцем-консультатом зібрали підбірку книг, які нещодавно з’явились на прилавках.

Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути (Маршалл Ґолдсміт)

Чи уявляли ви колись «себе ідеальних»? А що зробили для того, щоб такими стати? Можливо, ви хотіли присвятити час рідним або почитати фахову книжку, але вже півтори години граєте в ігри на смартфоні. Середовище постійно відвертає нас від мети так званими тригерами — ароматами, ґаджетами й іншими дрібницями. Як перемкнутися зі спокуси на бажану дію, а потім перетворити це на звичку, розповість Маршалл Ґолдсміт в своїй новій книзі.

 

“Мене ніхто не розуміє!” (Джеффрі Бернстейн)

Чи бувало з вами таке, що хочеться влитися в тусовку однолітків, але складно знайти спільну мову? Хочеться прийняття та розуміння, а батьки тиснуть через оцінки? Думаєте: ну що зі мною не так? Чому мене ніхто не розуміє?

Якщо так, то ви не самотні: схоже переживають усі майже дорослі. Ба більше, ви можете впливати на власний стан. Цей «посібник із виживання» покаже, що відбувається у вашому мозку, як упоратися з хвилюванням і стресом, як когнітивно-поведінкова терапія допомагає боротися з негативними думками.

 

Атомні звички (Джеймс Клір)

У книзі Джеймс Клір ділиться надзвичайно цікавою і по-справжньому продуктивною методикою напрацювання корисних звичок.

Викладений матеріал підтверджується результатами наукових досліджень, проте книгу слід трактувати не як наукову розвідку, а як посібник, що містить мудрі та практичні поради.

Єдиного правильного способу набуття корисних звичок, звісно, не існує, але автор пропонує найкращий із відомих підхід, який спрацює незалежно від того, з чого саме ви починаєте і що саме намагаєтеся змінити.

Книга є бестселером «The New York Times».

 

Порядок у хаосі. Метод Objective and Key Results (Костянтин Коптелов)

У цій книжці автор крок за кроком пояснює, якими є переваги цілепокладання, які нові підходи до планування застосовують у сучасному світі, а також розповідає про основні принципи, структуру й інструменти OKR. Особливу увагу приділено до впровадження методу на практиці й опису типових помилок.

Тут Ви знайдете все потрібне для досягнення найкращих результатів й уникнення помилок, яких уже припустилися до вас.

 

Перші 90 днів. Перевірені стратегії, як підкорити нову посаду (Майкл Воткінс) 

Майкл Воткінс покроково описує процес переходу на нову посаду і дає базові принципи прискореної адаптації на новому місці. Вони допоможуть вибудувати план дій і навести лад у думках. А для кращого розуміння й закріплення ідей кожен розділ книжки містить практичні поради, список і систему самооцінювання. Ця книга світовий бестселер, перекладений 27 мовами.

 

Мислення розвідника. Як припинити обманювати себе й побачити найкраще рішення (Джулія Ґалеф) 

Чому люди наполегливо обстоюють власну правоту, захищають політичних улюбленців чи релігійні погляди? Як тема вакцинування може розділити світ на ворожі табори? Чому люди стають жертвами фінансових пірамід, а іншим вдається вирватися зі структури? Джулія Ґалеф пояснює ці й інші феномени мислення на прикладі поведінки солдата й розвідника.

 

Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення (Раджа Раджаманнар) 

Книга призначена для маркетологів та тих, хто прагне зрозуміти, як за допомогою творчого підходу та революційних технологій сприяти розвитку бізнесу. Автор не відкидає набутків маркетингу, а навпаки — бере їх за основу і збагачує технологіями. Після цієї книжки вас не лякатимуть думки про ШІ, блокчейн, дрони, голографічні проєкції, віртуальну реальність тощо. Ви знатимете, як зробити новітні технології не ворогом, а другом маркетингу.

 

Вибір у книгарнях чималий тож кожен читач знайде для себе ідеальну книгу.

 

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram та Instagram. Надсилайте свої новини на пошту kl.informator@gmail.com 

Якщо маєте цікаві новини чи хочете замовити рекламу – телефонуйте 096 545 8237

Нагору