17 квітня на сайті Верховної Ради України з’явився законопроєкт, який передбачає спецмаркування на рекламу товарів виробників або продавців, які ведуть бізнес на території держави-агресора.
Розповідає Інформатор.
Спеціальне маркування залежитиме від платформи, на якій розміщуватимуть рекламу такої продукції. Зокрема, у друкованих засобах масової інформації та на транспортних засобах реклама має містити напис червоними літерами на білому фоні «Цей бізнес сплачує податки до бюджету держави-агресора», такий меседж має займати не менше 10% загального обсягу реклами. Щодо промоції товарів на телебаченні і радіо, сюжет має закінчуватись фразою «Цей бізнес контролюється країною-агресором», яка має звучати розбірливо та виразно.
Також у законопроєкті йдеться й про рекламу на телебаченні. Протягом всього ролика у правому нижньому куті екрану має знаходитись напис «Виробник сплачує податки до бюджету держави-агресора», який займатиме не менше 10% загальної площі екрану.
Головне фото ілюстративне
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram та Instagram. Надсилайте свої новини на пошту kl.informator@gmail.com
Якщо маєте цікаві новини чи хочете замовити рекламу – телефонуйте 096 545 8237