Інформатор Коломия

ЖИТТЯ

Хоч і забуті, але такі рідні | Добірка ігор у дворі, в які не грають сучасні діти

Кожен з нас колись був дитиною, та у багатьох тоді й зовсім не було телефонів, комп’ютерів чи соціальних мереж. Ми бавилися всі разом, великими компаніями, а головною характеристикою улюбленої гри ставали веселощі.

Інформатор вирішив пригадати, в що грали дітлахи десятки років тому.

Гра «Ви поїдете на бал?»

Правила: ведучий вимовляє вірш: «” Так “і” “ні” не говорите, чорний, білий – не беріть. Ви поїдете на бал?»А далі задає питання гравцям так, аби провокувати їх вимовити заборонені слова або обрати речі заборонених кольорів. Вимоги та обмеження можуть змінюватися в залежності від побажань гравців. Наступним провідним стає той з гравців, хто першим проштрафиться.

Така гра збагачує словниковий запас, вчить дитину висловлювати свої думки, підбираючи синоніми, замінюючи одне слово іншим.

Гра “Козаки-розбійники”

Діти розбиваються на дві конфронтуючі один одному групи. «Розбійники» придумують таємне слово (шифр) і біжать в різні боки, залишаючи для «козаків» орієнтири, де можна шукати. Для ускладнення голова Розбійників може роздати кожному учаснику банди всього по 1 букві з слова-шифру. «Козаки» кожного знайденого противника приводять в «штаб» і вимагають видати слово чи його букву  «Козаки» виграють, якщо вгадують шифр або коли вони переловлять всіх членів протиборчої групи.

Гра «Зіпсований телефон»

Правила: Діти стають рядочком. Ведучий пошепки каже слово першому гравцю, той шепоче що почув наступному і так далі. Останній у ряду називає вголос почуте слово. Гра весела і всі ми її дуже любили, бо часто результат зовсім відрізняється від названого слова.

Гра “Вибивний” (або “Мисливець і гуси”)

Правила: Всі гравці, крім двох, стають в центрі просторого майданчика. Двоє «вибиваючих» (мисливців)  з м’ячем розташовуються по краях майданчика. Вони повинні, перекидаючи один одному м’яч, вибити з майданчика всіх гравців (гусей). Той, до кого торкається м’яч, виходить з гри. Найважче вибити останнього, найспритнішого гравця.  Коли і його наздоганяє м’яч, гра починається спочатку.

Гра «Світлофор»

З гравців вибирається ведучий — «світлофор». Потім діти позначають умовну дорогу (дві лінії). Гравці стають за однією лінією, а «світлофор» — посеред дороги, спиною до інших. «Світлофор» називає будь-який колір і повертається обличчям до решти. Діти повинні знайти на собі (на взутті, одязі, головних уборах) названий колір. Якщо знайшли, то можна спокійно переходити дорогу. Якщо такого кольору на собі не знайшлося, доведеться швидко перебігти на інший бік, щоб «світлофор» не доторкнувся до «порушника». Той, кого зловили, сам стає «світлофором».«Музичний світлофор»Це один з варіантів попередньої гри, тільки різниця в тому, що «світлофор» називає не колір, а будь-яку букву. Гравці повинні згадати і наспівати рядки з пісні, які починаються на названу букву.

Гра: «Море хвилюється раз…»

Правила: Ведучий закриває очі й повільно вимовляє: «Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три, морська фігура на місці замри!». Поки він це говорить, всі гравці рухаються, немов морські хвилі. А на слові «замри» завмирають, зображуючи будь-якого морського жителя або якусь рослину. Ведучий відкриває очі і підходить до кожного по черзі. Далі ведучий підходить і торкається учасника, а той«оживає» і зображує свою морську фігуру. Ведучий має вгадати всі фігури. Той, чию постать не змогли вгадали, сам стає ведучим. Також можна кожен раз міняти тему, зображуючи квіти, рослини, тварин, професії, кухонне приладдя.

Гра: «Мама, розпутай нитки!»

На початку гравці вибирають ведучого («Маму»). Ведучий відвертається або відходить подалі, а гравці беруться за руки, утворюючи ланцюжок у вигляді кола. Далі вони починають заплутувати цей, так званий ланцюжок. Тобто, гравці можуть перелазити через ланцюжок, переплітати свої руки і навіть ноги. Але руки сусіда відпускати не можна. Після того, як ланцюжок заплутаний , гравці хором звуть ведучого:— Мама, розпутай нитки!В едучий повертається і починає пересувати гравців, розплутуючи ланцюжок. Якщо ведучий зміг розплутати гравців, відновивши коло і не розірвавши рук — він перемагає. Якщо він розплутати не зміг або ланцюжок розірвав — перемагають гравці.

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram,  Viber та Instagram. Якщо маєте цікаві новини чи хочете замовити рекламу – пишіть нам на пошту kl.informator@gmail.com 

Нагору