Інформатор Коломия

ЖИТТЯ

Сотні тисяч на телебачення + ще 200 тис грн: витрати з бюджету Коломийської громади на ТБ, промоцію та ін

Сотні тисяч на телебачення + ще 200 тис грн: витрати з бюджету Коломийської громади на ТБ, промоцію та ін

Від початку 2024 року року влада Коломиї закупили послуг місцевих телевізійників на 300 тис грн. На черзі ще один тендер, очікувана вартість якого перевищує 200 тис грн. І ще не все. Сповіщення і фото квіточок на сторінці Facebook міського голови, ефіри, сюжети, промоція, рекламна продукція … все це витягує мільйони, які надходять до бюджету від місцевих платників податків.

Інформатор розповість деталі про витрати на піар та висвітлення роботи влади Коломийської ТГ у медіа.

Від початку 2024 року і до літа Коломийська міська рада закупила телевізійних послуг на 300 тис грн. А 14 червня оголосила ще одну закупівлю на висвітлення своєї діяльності на місцевих телеканалах (їх два – ТРК “РАІ” та ТРК “НТК”). Очікувана вартість нової закупівлі перевищила 200 тис грн. Йдеться про виготовлення сюжетів та трансляцію ефірів.

Закупівлі за договорами на телевізійні послуги від часу повномасштабної війни уже перевищили  720 000 тис грн.

Закупівлі Коломийської міськради телевізійних послуг (2021-2024 рр).

А ще є так звана “промоція”, сотні тисяч гривень за це отримує фірма, наближена до депутата з фракції “Самопоміч”. Так за 2019-2023 рр. на це витратили 684 тис грн з бюджету на рекламні та маркетингові послуги.

Ну, і замість вишеньки на торті – цілий відділ комунікації та інформаційної політики, працівники якого фотографують для нас міського голову, позитивні зміни в місті й різні квіточки, активно ведуть соцмережі Богдана Станіславського і неретельно наповнюють офіційне джерело ратуші – сайт Коломийської міської ради.

Ще до повномасштабної війни Коломийська міська рада видавала інформаційний бюлетень “Ратуша”, за 2018-2021 рік на його друк та підготовку витратили понад 150 тис грн.

Сумарно піар влади Коломиї обійшовся в останні роки нашим платникам 1 млн 838 тис грн.

Детальніше про витрати на піар, висвітлення роботи Коломийської міськради та промоцію читайте у статті Піар за наші гроші: скільки влада Коломиї витрачає на ЗМІ

Ще 200 тис на ТБ

Нещодавній тендер – розповсюдження інформації про діяльність Коломийської міської ради на телебаченні влада міста готова витратити понад 200 тис грн.  

Закупівля передбачає виготовлення та розповсюдження інформаційних матеріалів про Коломийську міськраду на телебаченні у формі відеосюжетів, які висвітлюють діяльність органу місцевого самоврядування, включаючи інтерв’ю у записі та в прямому ефірі.

Термін надання послуг: липень-грудень 2024 року (пів року).

Особливі вимоги – бути на низькому старті, з ліцензією і досвідом

У технічних завданнях також зазначено, що від телекомпанії вимагають до 2 год після заявки організувати відеозйомку… “за умов виробничої необхідності”. А ще за потреби проводити зйомки  кількох локацій (подій) одночасно у різних місцях, вести архів цих сюжетів та ефірів, передавати ці записи на носіях телекомпанії.

Ще вимагається не менше 5 років досвіду.

Трансляція ефірного мовлення має бути включена до обов’язкового пакету послуг кабельних провайдерів, які діють на території населених пунктів Коломийської територіальної громади.

Крім того стати учасником цієї тендерної закупівлі може тільки Наявність ліцензії від Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення на право ефірного мовлення.

Вимоги до інформаційних матеріалів:

  • хронометраж одного інформаційного матеріалу – від 120 секунд;
  • кількість інформаційних матеріалів – не менше 12 на місяць, що висвітлюють діяльність органу місцевого самоврядування;
  • загальний хронометраж виготовлених та розповсюджених на телебаченні інформаційних матеріалів – не менше 46800 секунд;
  • виготовлення інформаційних сюжетів – 500 хвилин;
  • виготовлення інформаційних роликів до 3 хвилин – 10 хвилин;
  • виготовлення інформаційно-аналітичних програм – 250 хвилин.

Перелік усіх завдань –  у скріншоті долученого до закупівлі документа:

Раніше у таких закупівлях брали участь і перемагали три телекомпанії: ТРК “НТК”, ТРК “РАІ” та Івано-Франківське телебачення “ГАЛИЧИНА”.

До прикладу, місяць тому Коломийська міська рада закупила таку послугу у ТРК “РАІ” (вартість – 200 тис). Хто стане переможцем цього разу – побачимо після 25 червня.

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram,  Viber та Instagram. Якщо маєте цікаві новини чи хочете замовити рекламу – пишіть нам на пошту kl.informator@gmail.com.

Нагору