Бензинова косарка: сила чи проблема?

Бензинова косарка: сила чи проблема?

Коли травень раптом перетворює присадибну ділянку на міні-джунглі, перше, що спадає на думку — косарка. Але яка? Сучасний ринок буквально переповнений моделями на будь-який смак і гаманець: електричні, акумуляторні, ручні, тракторні… Але бензинова — це зовсім інша історія. Історія про потужність, свободу руху та... певні труднощі, про які не напишуть у рекламних буклетах.

Власники приватних будинків добре знають: якщо ділянка перевищує п’ять соток і на ній не ідеальний англійський газон, а щось більш життєве — трава з бур’янами, купинами, старими коріннями — то газонокосарка бензинова тут незамінна. Вона має достатньо сили, щоб не задихнутися від кожної кропиви чи товстого стебла мати-й-мачухи. І, на відміну від шнурових електромоделей, не прив'язана до розетки — це реально рятує, якщо ділянка витягнута або має складну форму.

Для кого вона насправді?

Бензинові косарки ідеальні для тих, у кого:

  • ділянка понад 6 соток;
  • складний рельєф або відсутність електропостачання;
  • є потреба в регулярному косінні високої або жорсткої трави.

Потужність, яка відчувається

У середньому, бензинова косарка має двигун потужністю від 3 до 6 кінських сил — цього достатньо, щоб впоратися навіть з вологим газоном після дощу (електрична на таке не наважиться). Більш того, багато моделей комплектуються функцією самоходу, тобто техніка сама їде, користувач тільки спрямовує. Для когось це — дрібниця, а для людини з болями в спині — серйозний аргумент.

Неочікуваний плюс: деякі бензинові моделі, як-от Honda HRX537 або Husqvarna LC 356V, мають гібридну систему мульчування. Це означає, що зрізана трава не просто збирається, а ще й дрібно подрібнюється і повертається на газон як органічне добриво. Менше компосту, менше роботи після косіння.

Але не все так райдужно

Є й зворотна сторона медалі. По-перше — вага. Середня бензинова косарка важить близько 25–35 кг. Якщо у вас схили або купини — будете це відчувати кожного метра.

По-друге — обслуговування. Масло, свічки, паливний фільтр — усе це потребує уваги. Якщо забути злити бензин на зиму, навесні косарка просто не заведеться. І навіть при регулярному догляді — свічку доведеться міняти хоча б раз на два роки.

Звуковий фон і запах

Не можна оминути і питання шуму. Так, бензинові моделі звучать переконливо. Тобто голосно. Якщо косити в суботу о восьмій ранку — будьте готові до косих поглядів сусідів. І, звісно, запах — це не аромат свіжоскошеної трави, а суміш бензину і гару.

А от для мешканців дач з маленьким газончиком, де треба пройтись 10 хвилин раз на тиждень — це вже, скоріш за все, буде перебір.

Бензинова косарка — це як джип для саду. Міцна, потужна, трохи вибаглива, але коли треба зробити складну роботу — справляється без нарікань. Вона не для всіх, але для свого користувача — незамінна. Справжній інструмент, а не гаджет для краси. І якщо ви саме такий користувач, то так — це сила, а не проблема. Але з характером.

ДО СЛОВА, РЕКЛАМУ НА САЙТІ ІНФОРМАТОР МОЖНА ЗАМОВИТИ ТУТ:

Адреса редакції: м. Коломия, вул. Січових Стрільців, 23

Телефон для зв’язку: +380 96 545 8237

Електронна адреса: kl.informator@gmail.com 

Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити