Бюджетний піар: як влада Коломиї витрачає кошти коломиян на промоцію на телебаченні

Від початку повномасштабного втручання влада Коломиї витратила понад 1,5 млн грн на піар у ЗМІ чи як вони це називають - висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування у медіа. Серед улюбленців - телебачення. Скільки насправді коломияни сплачують, аби з чорного квадрату їм розповідали про досягнення влади - досліджував Інформатор.

Бюджетний піар: як влада Коломиї витрачає кошти коломиян на промоцію на телебаченні

До слова, окрім замовлення послуг ЗМІ, Коломийська міськрада минулого року ще й годувала делегацію медійників. Вартість обіду - понад 20 000 грн.

Щороку Коломийська міська рада укладає договорів на висвітлення своєї роботи у трьох телеканалів і двох газет на загальну суму понад 500 000 грн. Відтак від початку повномасштабної війни набігло 1 584 247 грн. Воно то й добре, бо пресі важко протриматися на плаву без таких дотацій. Інша справа, що ця залежність від владних дотацій може і таки впливає на об'єктивність місцевих медіа: ні гострих питань, ні розслідувань, ні слова критики. 

До теми: Конфуз в ефірі: коломиянин у прямому ефірі спитав, доки Станіславський збирається обкрадати місто

Скільки офіційно влада витрачає на піар?

2025 рік

150 000 грн - телерадіокомпанія "РАІ"

190 000 грн - телерадіокомпанія "НТК"

69 960 грн - телерадіокомпанія "Галичина"

51 000 грн - газета "Вільний голос"

44 999 грн - газета "Галичина"

2024 рік: 

202 500 грн - телерадіокомпанія "НТК"

200 000 грн - телерадіокомпанія "РАІ"

99 900 грн - Івано-Франківське телебачення "ГАЛИЧИНА"

71 040 грн - газета "Вільний голос"

2022-2023 рік

256 317 грн - телерадіокомпанія "НТК"

209 775 грн - телерадіокомпанія "РАІ"

39 000 грн - Івано-Франківське телебачення "ГАЛИЧИНА"

2021 рік

77 078 - телерадіокомпанія "НТК"

99 454 - телерадіокомпанія "РАІ"

2019- 2020 рік

199 000 - телерадіокомпанія "НТК"

199 000 - телерадіокомпанія "РАІ"

Загалом за 5 років набігло понад 2 млн грн за розповсюдження відеопродукції, телевізійні послуги та виготовлення і розповсюдження інформаційних матеріалів.

А ще є так звана "промоція", сотні тисяч гривень за це отримує фірма депутата з фракції мера, але про це - у наступному матеріалі.

Так за 2019-2023 рр. на це витратили 684 тис грн з бюджету на рекламні та маркетингові послуги.

Ну, і замість вишеньки на торті - цілий відділ комунікації та інформаційної політики, працівники якого фотографують для нас міського голову, позитивні зміни в місті й різні квіточки, активно ведуть соцмережі Богдана Станіславського і неретельно наповнюють офіційне джерело ратуші - сайт Коломийської міської ради.

Так всупереч вимогам на сайті Коломийської міської ради досі немає генплану,  історико-архітектурного плану, схеми зонування, застаріла інформація про відділи та управління та інші важливі. Тим часом особиста сторінка міського голови у Фейсбук наповнена фотографіями квіточок та "досягнень" влади.Чому ж за наші податки не подають важливу інформацію на офіційних джерелах, але розкручують персональну сторінку Богдана Станіславського, де він зазначений як політик?

Історико-архітектурний опорний план м. Коломия
Історико-архітектурний опорний план м. Коломия
Історико-архітектурний опорний план м. Коломия
Генплан м. Коломия

 

Дивіться нас в YouTube

Image
Слідкуй за новинами та подіями Коломиї у відео форматі. Підпишись на наш YouTube канал 👇

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити