Від початку повномасштабного втручання влада Коломиї витратила понад 1,5 млн грн на піар у ЗМІ чи як вони це називають - висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування у медіа. Серед улюбленців - телебачення. Скільки насправді коломияни сплачують, аби з чорного квадрату їм розповідали про досягнення влади - досліджував Інформатор.
До слова, окрім замовлення послуг ЗМІ, Коломийська міськрада минулого року ще й годувала делегацію медійників. Вартість обіду - понад 20 000 грн.
Щороку Коломийська міська рада укладає договорів на висвітлення своєї роботи у трьох телеканалів і двох газет на загальну суму понад 500 000 грн. Відтак від початку повномасштабної війни набігло 1 584 247 грн. Воно то й добре, бо пресі важко протриматися на плаву без таких дотацій. Інша справа, що ця залежність від владних дотацій може і таки впливає на об'єктивність місцевих медіа: ні гострих питань, ні розслідувань, ні слова критики.
До теми: Конфуз в ефірі: коломиянин у прямому ефірі спитав, доки Станіславський збирається обкрадати місто
Скільки офіційно влада витрачає на піар?
2025 рік
150 000 грн - телерадіокомпанія "РАІ"
190 000 грн - телерадіокомпанія "НТК"
69 960 грн - телерадіокомпанія "Галичина"
51 000 грн - газета "Вільний голос"
44 999 грн - газета "Галичина"
2024 рік:
202 500 грн - телерадіокомпанія "НТК"
200 000 грн - телерадіокомпанія "РАІ"
99 900 грн - Івано-Франківське телебачення "ГАЛИЧИНА"
71 040 грн - газета "Вільний голос"
2022-2023 рік
256 317 грн - телерадіокомпанія "НТК"
209 775 грн - телерадіокомпанія "РАІ"
39 000 грн - Івано-Франківське телебачення "ГАЛИЧИНА"
2021 рік
77 078 - телерадіокомпанія "НТК"
99 454 - телерадіокомпанія "РАІ"
2019- 2020 рік
199 000 - телерадіокомпанія "НТК"
199 000 - телерадіокомпанія "РАІ"
Загалом за 5 років набігло понад 2 млн грн за розповсюдження відеопродукції, телевізійні послуги та виготовлення і розповсюдження інформаційних матеріалів.
А ще є так звана "промоція", сотні тисяч гривень за це отримує фірма депутата з фракції мера, але про це - у наступному матеріалі.
Так за 2019-2023 рр. на це витратили 684 тис грн з бюджету на рекламні та маркетингові послуги.
Ну, і замість вишеньки на торті - цілий відділ комунікації та інформаційної політики, працівники якого фотографують для нас міського голову, позитивні зміни в місті й різні квіточки, активно ведуть соцмережі Богдана Станіславського і неретельно наповнюють офіційне джерело ратуші - сайт Коломийської міської ради.
Так всупереч вимогам на сайті Коломийської міської ради досі немає генплану, історико-архітектурного плану, схеми зонування, застаріла інформація про відділи та управління та інші важливі. Тим часом особиста сторінка міського голови у Фейсбук наповнена фотографіями квіточок та "досягнень" влади.Чому ж за наші податки не подають важливу інформацію на офіційних джерелах, але розкручують персональну сторінку Богдана Станіславського, де він зазначений як політик?

