Мер Коломиї похвалився дорожньою розміткою за мільйони

За старою доброю звичкою влада хвалиться результатами, забуваючи згадати, скільки наших податків на це витратили.

Мер Коломиї похвалився дорожньою розміткою за мільйони

Інформатор Коломия виправить цю недбалість. 

У закупівлі послуг нанесення дорожньої розмітки, ремонту і встановлення дорожніх знаків йдеться 6 650 м² нової розмітки, встановлення 90 дорожніх знаків та ремонт ще 30 знаків.

Все разом коштує Коломиї 2 831 000 грн, хоча двоє учасників пропонували на 162 тич грн менше, та переміг той, хто вже понад 11 років тримає у Коломиї монополію на малювання розмітки, встановлення знаків та обслуговування світлофорів. 

Йдеться про приватне підприємство "Маестро М", яке за даними платформи YouControl зареєстроване у квартирі багатоповерхівки Коломиї. Директором ПП "Маестро М" є МОЧЕРНЮК ЯРОСЛАВ РОМАНОВИЧ.

Коломийські комунальники уклали договорів на понад 24 млн грн з цією фірмою. Всі ці закупівлі, за єдиним виключенням, були проведені без конкуренції. 

Мер Коломиї Богдан Станіславський хвастнув, що у Коломиї на 20 км нанесли нову розмітку, зокрема на проспекті Михайла Грушевського, вулицях Адама Міцкевича, Гетьмана Івана Мазепи, Січових Стрільців та на ключових перехрестях і розв’язках. Далі команда працюватиме на Верещинського, Винниченка, Карпатській.

На пішохідних переходах нанесено 200 м² світловідбивної фарби, попереду ще близько 700.

Цікаво, що гарантійний термін експлуатації нанесеної дорожньої розмітки фарбою - не менше 6 місяців, пластику - не менше 12 місяців. Але уважні коломияни мали б помітити, що на наших вулицях ця нова розмітка стирається за 3-4 місяці.

Ми працюємо завдяки підтримці читачів

Підтримай незалежну журналістику!
Image

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити