За старою доброю звичкою влада хвалиться результатами, забуваючи згадати, скільки наших податків на це витратили.
Інформатор Коломия виправить цю недбалість.
У закупівлі послуг нанесення дорожньої розмітки, ремонту і встановлення дорожніх знаків йдеться 6 650 м² нової розмітки, встановлення 90 дорожніх знаків та ремонт ще 30 знаків.
Все разом коштує Коломиї 2 831 000 грн, хоча двоє учасників пропонували на 162 тич грн менше, та переміг той, хто вже понад 11 років тримає у Коломиї монополію на малювання розмітки, встановлення знаків та обслуговування світлофорів.
Йдеться про приватне підприємство "Маестро М", яке за даними платформи YouControl зареєстроване у квартирі багатоповерхівки Коломиї. Директором ПП "Маестро М" є МОЧЕРНЮК ЯРОСЛАВ РОМАНОВИЧ.
Коломийські комунальники уклали договорів на понад 24 млн грн з цією фірмою. Всі ці закупівлі, за єдиним виключенням, були проведені без конкуренції.
Мер Коломиї Богдан Станіславський хвастнув, що у Коломиї на 20 км нанесли нову розмітку, зокрема на проспекті Михайла Грушевського, вулицях Адама Міцкевича, Гетьмана Івана Мазепи, Січових Стрільців та на ключових перехрестях і розв’язках. Далі команда працюватиме на Верещинського, Винниченка, Карпатській.
На пішохідних переходах нанесено 200 м² світловідбивної фарби, попереду ще близько 700.
Цікаво, що гарантійний термін експлуатації нанесеної дорожньої розмітки фарбою - не менше 6 місяців, пластику - не менше 12 місяців. Але уважні коломияни мали б помітити, що на наших вулицях ця нова розмітка стирається за 3-4 місяці.