Міський голова Калуша не зміг додзвонитися на "цілодобову" лінію диспетчерів КП "Міськсвітло"

У Калуші міський голова вирішив у прямому ефірі перевірити, як працює цілодобова диспетчерська служба КП "Міськсвітло" — і натрапив на мовчання у слухавці.

Телефонний дзвінок
Головне зображення ілюстративне

Розповідає Інформатор Коломия, посилаючись на Інформатор Калуш

Ситуація виникла після того, як очільник громади поцікавився у директора комунального підприємства Івана Кохана, чи оновлювали контакти диспетчерської служби, адже мешканці скаржаться на неможливість додзвонитися. Керівник КП запевнив, що номер актуальний і працює безперервно.

Натомість коротка пауза й гудки в динаміку засвідчили зворотне — дзвінок залишився без відповіді. 

“Не працює цілодобово”, — резюмував міський голова. 

Під час цієї ж наради обговорили ситуацію з кількома будинками, які через аварійні мережі залишаються без централізованого теплопостачання. У мерії повідомили, що тепло намагатимуться подати найближчим часом, проте не виключають, що мешканцям доведеться ухвалювати рішення щодо можливого від’єднання від централізованої системи.

Читайте нас у Facebook

Image
Завжди оперативні новини Коломиї. Підпишись 👇
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити