У Калуші міський голова вирішив у прямому ефірі перевірити, як працює цілодобова диспетчерська служба КП "Міськсвітло" — і натрапив на мовчання у слухавці.
Розповідає Інформатор Коломия, посилаючись на Інформатор Калуш.
Ситуація виникла після того, як очільник громади поцікавився у директора комунального підприємства Івана Кохана, чи оновлювали контакти диспетчерської служби, адже мешканці скаржаться на неможливість додзвонитися. Керівник КП запевнив, що номер актуальний і працює безперервно.
Натомість коротка пауза й гудки в динаміку засвідчили зворотне — дзвінок залишився без відповіді.
“Не працює цілодобово”, — резюмував міський голова.
Під час цієї ж наради обговорили ситуацію з кількома будинками, які через аварійні мережі залишаються без централізованого теплопостачання. У мерії повідомили, що тепло намагатимуться подати найближчим часом, проте не виключають, що мешканцям доведеться ухвалювати рішення щодо можливого від’єднання від централізованої системи.