Будь-який ремонт стає проблемою, якщо його не завершити вчасно. Капремонт вул. Валова у Коломиї затягнувся на 6 років. Кінця-краю ще не видно, а ось вибоїни й арматура вже визирають.
Інформатор готує глибший аналіз дивацтв у капремонту вул. Валова, а поки зафіксуємо 3 найбільш проблемні ділянки на відносно новому асфальтовому полотні.
Найбільш впадають в око люки на розі вул. Куліша-Валова. Красивий герб, красивий напис, тільки от довкола них розповзається яма. Так було і тоді, коли ще не встелили фінальний шар асфальтобетону.


Інший відрізок - від вул. Мазепи і до перехрестя з вул. Шухевича досі без фінального шару асфальтобетону.
І навіть без завершення тут ось вже 5 років покриття тримається незле.
Ми знайшли архівне відео 2020 року, де видно, як просувався ремонт вул. Валової. Виконавці зауважували, що при облаштуванні основи використали геотекстильне полотно, щоб в майбутньому тут не просідали ґрунти.
Проте від весни 2024-го проявилися проблемні моменти.
Так, пішохідний перехід на розі вул. Валова-Шухевича підтоплює за найменших дощів. Калабані змушують коломиян не йти, а вистрибувати на зебру.

Також на повороті біля пенсійного фонду чорнове покриття руйнується, ще й металевий дріт проступає.


Далі в бік вул. Мазепи, особливо посередині дороги утворилися вибоїни.


Якщо в найближчі роки не завершити ремонт, то доведеться латати, переробляти, укріплювати, а тоді аж катати фінальний шар асфальту. Ще одна зима може добряче нашкодити асфальтовому покриттю.
Та у список обраних владою вулиць для асфальтування потрапили дороги приватного сектору, тупикові доріжки і навіть провулки. Чому? Може, тому що кожній владі вигідно нескінченно латати?






Детальніший аналіз витрат на ремонт вул. Валової очікуйте згодом на нашому сайті.