У Коломиї визначили переможців конкурсу стартапів, який уже третій рік поспіль підтримує підприємців громади. Цьогоріч комісія відібрала п’ять найкращих бізнес-ідей. Їхні автори отримають сертифікати по 100 тисяч гривень для реалізації власних проєктів.
Розповідає Інформатор Коломия, посилаючись на міського голову.
Серед переможців - коломияни, які прагнуть розвивати виробництво, популяризувати місцеву продукцію та зберігати культурну спадщину.
Оксана Чабанюк планує відкрити мініпекарню з двома цехами - кондитерським та хлібопекарським. Тут виготовлятимуть торти, пряники, зефір, десерти, а також хлібці на заквасці холодного бродіння та багети.
Костянтин Дідорак представив проєкт із виробництва преміум outdoor-меблів. Підприємець прагне модернізувати технології, покращити якість продукції та вийти на міжнародний ринок.
Мавіле Матич розширюватиме виробництво олії холодного віджиму та екопродуктів. Її ідея спрямована на підтримку натурального харчування і здорового способу життя.

Юрій Романюк працює над масштабним історичним проєктом. Мова про видання багатотомної серії книжок про Коломию та Коломийський повіт від 1353 до 1825 року.

Анна Бурбан розвиватиме бренд "Кава з Коломиї" - обсмажену та фасовану крафтову каву планують реалізовувати у торгових точках, сувенірних магазинах та місцях для туристів.
Вперше конкурс стартапів у Коломиї започаткували у 2023 році. Тоді переможці отримали по 50 тисяч гривень. Відтоді ініціатива тільки розширюється, адже цьогоріч кількість учасників зросла до десяти, а розмір фінансування збільшився удвічі.
