Є різні способи просування сайту. Одним із найдієвіших вважається контекстна реклама. Але тут не все так однозначно. Для деяких digital-проектів контекстна реклама дійсно відіграє ключову роль у залученні цільової аудиторії, а для інших виявляється практично марною. Давайте розбиратися, кому підійде цей вид просування і як його правильно використовувати.
Це рекламні оголошення в пошуковій видачі або на тематичних сайтах, які відповідають пошуковому запиту користувача. Особливість цієї реклами в тому, що її бачить цільова аудиторія - зацікавлені в товарі або послузі люди.
Цей спосіб просування підійде бізнесу, чий товар або послуга досить затребувані у користувачів. Наприклад, якщо люди гуглять "письмові столи", магазину меблів має сенс просуватися за допомогою контекстної реклами.
Замовити контекстну рекламу варто і в тому разі, коли вам потрібен швидкий результат, а часу на SEO-просування немає. Це актуально, наприклад, для лендінгів з акційними пропозиціями або сезонними знижками, які діють лише кілька місяців.
У PPC-фахівців на фріланс-біржі Freelancehunt https://freelancehunt.com/ua/freelancers/prosuvannya/kontekstna-reklama налаштування контекстної реклами зазвичай замовляють інтернет-магазини, приватні підприємці та компанії, що надають різні послуги, автомайстерні, туристичний бізнес.
Контекстну рекламу не можна назвати універсальним інструментом. Вона не підійде в таких випадках:
У першому випадку потрібно спочатку розповісти аудиторії про товар або послугу, які тільки з'явилися на ринку. Що стосується компаній, які займаються спеціалізованою технікою або продають дуже дорогі товари, у них зазвичай є власна клієнтська база або ж вони просто не потребують залучення великої кількості покупців.
Її зазвичай налаштовують за допомогою сервісу Google Ads. Сам процес налаштування не дуже складний. Потрібно вибрати пошукові запити, які підходять вам, створити з ними рекламні оголошення, вказати місце розташування своєї аудиторії і запустити рекламну кампанію.
Але щоб реклама спрацювала по максимуму і не стала марною тратою грошей, дуже важливо правильно підготуватися і врахувати масу нюансів. Перед запуском реклами важливо:
Щоб не витрачати час і гроші на самостійні експерименти, краще від самого початку замовити послуги з налаштування та ведення контекстної реклами. PPC-фахівець проаналізує ринок і розробить найбільш ефективну для вашого бізнесу стратегію просування через контекстну рекламу. Під час рекламної кампанії він відстежуватиме результат за допомогою інструментів аналітики і коригуватиме стратегію. Професійний підхід допоможе швидше досягти результату і заощадити на оплаті кліків.
На відміну від того ж SEO-просування для налаштування і ведення контекстної реклами не потрібна команда. Над цим завданням зазвичай працює одна людина. Це може бути фрілансер (віддалений фахівець) або співробітник веб-студії.
Щоб заощадити і водночас отримати такий самий якісний результат, можна вибрати фріланс. В Україні кілька великих фріланс-бірж, одна з найбільших - Freelancehunt. Тут понад 1300 PPC-фахівців з різними розцінками і досвідом, тому можна знайти хорошого виконавця для будь-якого проєкту. Вибрати відповідного фахівця допоможуть відгуки на сайті та портфоліо фрілансерів.
Вам теж потрібна реклама на Інформаторі? Звертайтесь: kl.informator@gmail.com