Відновлення “Мрії” — надважливе завдання концерну “Антонов”. Про терміни наразі говорити зарано, але оновлений Ан-225 буде відповідати сучасним та перспективним нормам льотної придатності. Також нова “Мрія” буде обладнана відповідно до нових завдань.
Повідомляє Інформатор за даними концерну “Антонов”.
“Мрія” – найбільший та найпотужніший у світі транспортний літак, створений київським КБ імені Антонова
Деякі основні агрегати для планера літака є в наявності.
“Руйнування легендарного, унікального літака Ан-225 рашистами стало важким ударом не лише для підприємства “АНТОНОВ”, а й для всієї світової спільноти. Тому для нас відновлення “Мрії” — надважливе завдання!”, – йдеться в повідомленні концерну.
На їхню думку це вимагатиме проведення великого обсягу розрахунково-конструкторських робіт, обрання та закупівлі відповідних комплектуючих, проведення програми випробувань та ін.
“Проте нова “Мрія” має відповідати сучасним та перспективним нормам льотної придатності, а також бути обладнано відповідно до переліку завдань, які вона буде виконувати”, – стверджують конструктори “Антонова”.
Обсяг фінансування та можливість використання компонентів Ан-225, який піддався руйнуванням, буде визначатися спеціальною комісією. Джерела фінансування також визначатимуться державою. Ті кошти, які вже надійшли до фонду, будуть використані винятково для реалізації проєкту з відбудови “Мрії”.
“Щодо термінів, наразі говорити про них передчасно, адже програма має бути ретельно опрацьована”, – резюмували у йдеться у повідомленні на сторінці заводу.
Нагадаємо, що Російські окупанти наприкінці лютого 2022 року знищили флагман української авіації – літак Ан-225 “Мрія”. Відтак державне підприємство “Антонов” пропонує започаткувати Міжнародний фонд відродження транспортного літака Ан-225 “Мрія”.
Читайте також: Японці, фіни, естонці…Хто ще перемагав “аналоговнєтную” російську армію за минулі сторіччя
Наталка Сандецька