Ремонт ділянки залізниці від станції Рахів до кордону з Румунією відкриє великі логістичні перспективи для залізничного сполучення.
Повідомляє Інформатор з посиланням на Пасажирський транспорт.
Залізниця від Рахова до румунського кордону не використовується більш як 10-12 років взагалі. Вона тут була збудована за часів Австро-Угорської імперії ще 1894 року та йшла по території нинішньої Закарпатської області. Після 1945 року дану залізницю перебудували на радянський стандарт колії 1520 мм та габарит, але частково вона проходить по території Угорщини та Румунії.
До 2003 року курсував міжнародний дизель-поїзд сполученням Рахів – Сигет (вже у Румунії), який скасували через велику кількість контрабандних товарів та збитковість. Зараз ділянка залізниці, яка проходить територією Румунії від Солотвино до Рахова взагалі не використовуються.
Читайте до теми: 5 найкращих подорожей поїздом з Коломиї.
Відновлення колії створює можливість для транзитного руху залізницею від Чопа до Івано-Франківська та Чернівців і до інших точок Прикарпаття через Рахів та Делятин. Фактично це означає введення руху третьою залізничною лінією через Карпати.
Вже зараз вносяться зміни у рух пасажирських потягів існуючою ділянкою до Рахова. Так, з 2 липня скасовується потяг №55/56 сполученням “Київ – Рахів”. А з 12 липня потяг №25/26 сполученням “Одеса – Рахів” буде курсувати лише до станції Яремче.
Нагадуємо, що поїзд “Коломия-Рахів” на кілька днів змінить маршрут.