З 4 вересня прикарпатці більше не зможуть передавати покази лічильника за світло через дзвінки з телефону.
Довідався Інформатор, посилаючись на сайт “Прикарпаттяобленерго”.
Зазначається, що диспетчери кол-центру не прийматимуть прийом показів лічильників електроенергії від побутових споживачів. Це робиться для того, щоб розвантажити телефонні лінії для екстренного зв’язку. Тобто, диспетчери будуть працювати з дзвінками, від яких залежить життя та здоров’я мешканців Івано-Франківської області: повідомлень про обірвані проводи, аварійні вимкнення, поломки енергообладнання під напругою, небезпеки ураження струмом тощо.
До теми: Відновлено особисті прийоми громадян у філії “Прикарпаттяобленерго”
Протягом цих кількох тижнів споживачі мають визначити для себе зручний дистанційний спосіб передачі показів. Це може бути:
- через viber –бот
- через «Персональний кабінет споживача» на сайті обленерго або за посиланням
- через чат-бот на сайті
- через SMS повідомлення (згідно тарифу Вашого оператора) на номер 2909 у форматі: 945, номер особового рахунку, показник, де 945 – код АТ “Прикарпаттяобленерго”, а номер особового рахунку та 4 останні цифри з лічильника через пробіл після коду. Або для двозонних лічильників 945, номер особового рахунку й показник день/показник ніч.
- зателефонувавши в Кол-центр за номером 0800-50-40-20 з мобільного, скористатися системою самообслуговування, а саме: в голосовому меню вибрати функцію – “Внести показник лічильника”, натиснути “2”.
Важливо: для тих, хто не користується смартфоном або не може передати покази особисто через стан здоров’я, диспетчери телефонуватимуть самі. Базу клієнтів, до яких треба буде дзвонити за показами, формуватимуть під час прийому показів у липні та серпні.
Нагадуємо, що в Україні визначили штрафи за порушення комендантської години та світломаскувального режиму.
Ольга Пукавчук