Магістерський тест навчальної компетентності – складне словесно (і не тільки) нововведення для вступу на ІІ освітній рівень. Серед абітурієнтів воно зібрало чимало протиріч та нарікань на труднощі.
Що кажуть магістри та чому їм було складно – дізнавався Інформатор.
МТНК – спеціальний тест для вступу на магістратуру для окремих спеціальностей: Соціальні та поведінкові науки, Журналістика, Управління та адміністрування, Публічне управління та адміністрування та Міжнародні відносини.
Він містив у собі поєднання завдань для різних типів мислення, що й викликало критику в майбутніх магістрів. Дехто навіть припускає, що це зробили для того, аби менше людей отримало державні місця.
Наприклад Вікторія, яка вступає та спеціальність Інформаційні технології та моделювання в економіці, каже наступне:
“Логіка в завданнях є, але віднайти її важко. Потрібно мати гарне логічне та критичне мислення. Тест не легкий і є певні загадки, які якщо вдасться розгадати, то можна з’ясувати де ж та правильна відповідь”.
В той же час, Христина, яка вступає на спеціальність Журналістика додає:
“Люди мають різний тип мислення, а тому й відповідати важко. Хтось краще розуміється на комунікації, хтось – на аналітиці. Як то кажуть, хто на що вчився. А тут зліпили все докупи. Важко людині, яка знається на комунікації, розмудрувати всі ті логічні ланцюжки, як не крути”.
І Ольга, яка хоче стати студенткою спеціальності Інформаційні технології та моделювання в економіці, ніби у підсумку, додає:
“Якщо взяти взагальному, то комунікативні штуки для економіста – болюче місце. І визначитися з правильною відповіддю було дуже важко. Більше того, здається, що цей іспит дали, аби абітурієнти не змогли вступити на державне. Але ми не здаємось. Склали успішно і чекаємо фахового іспиту!”.
До теми: Коломийські ерудити 2022: кращі результати з мультитесту серед наших випускників
Христина Бойчук