Інформатор Коломия

ГРОШІ

Що робити, якщо Ви втратили фінансовий номер телефону?

Проблеми пов’язані з користуванням банківською карткою виникають час від часу у всіх клієнтів. Переважно для того, щоб їх вирішити необхідно вказати фінансовий номер телефону, на який реєструється картка. Але якщо ви і його втратили, то тоді…

Інформатор розповість, що робити в такому випадку.

Давайте спочатку розберемося що це таке і для чого потрібен фінансовий номер телефону.

Фінансовий номер телефону – це номер мобільного телефону (відповідної SIM-карти), верифікований у банку, який належить клієнту. Він має бути зазначений і підтверджений клієнтом як номер телефону, за допомогою якого можуть проводитись фінансові операції, а також  використовується банком для встановлення особи клієнта та надання йому банківських сервісів. Крім того, він необхідний для комунікації з клієнтом, підключення дистанційних послуг та мінімізації шахрайства.

Майже всі банківські послуги пов’язані з мобільним телефоном клієнта. Це номер, який прив’язаний до банківських рахунків, а отже і карт. Фінансовий номер потрібен для  використання послуги інтернет-банкінгу та для віддаленої ідентифікації клієнта під час звернення в банк. На цей номер надходять:

  • коди підтвердження операцій,
  • паролі від банків,
  • інформація про баланс коштів на рахунках.

Ощадбанк

Клієнти Ощадбанку, які втратили номер телефону до якого була прив’язана банківська карта стикаються з величезною проблемою. Адже замінити його  можна тільки у відділені банку, а якщо у вас немає такої можливості, то вважайте, що ви не зможете робити жодних фінансових операцій.

Нещодавно на сайті “Мінфін” з’явився відгук щодо роботи Ощадбанку. В ній чоловік розповідає, що його телефон разом із фінансовим номером… загинув. І в принципі, можна навіть здогадатися, яким чином, оскільки з самого початку людина представляється як військовослужбовець. За його словами, поновити номер телефону можливості в нього немає: людина перебуває в зоні бойових дій, тобто «далеко від цивілізації».

«Але в мене є інша сім-карта. І до речі, нею я колись без проблем замінив загублену у Приват24. Прямо на передовій. Тобто мені не треба було кидати все і як у випадку з Ощадбанком, їхати бозна-куди з паспортом. І не просто до термінала, а саме у відділення. Там писати заяву на заміну номера … Коротше, це марення», – обурюється клієнт Ощадбанку, який наразі, як і сотні тисяч інших українців, захищає державу від російських окупантів.

Що йому відповів банк? А те, що виходу з його ситуації не існує. Згідно з правилами фінустанови, втрачений фінансовий номер телефону можна відновити, лише особисто відвідавши відділення банку.

«На жаль змінити фінансовий номер телефону онлайн немає можливості. Якщо є доступ до старої сім карти, то клієнти можуть змінити телефон самостійно через банкомат або термінал. Якщо ж попередній телефон втрачено, то номер можна відновити тільки у відділенні Ощадбанку», – йдеться у відповіді банку.

Також, за словами банківських співробітників, зміна фінансового номеру клієнта можлива довіреною особою. За умови, що в тексті довіреності чітко визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта. Але якщо у тому місці, де перебуває людина, немає відділень Ощадбанку, то навряд чи там знайдеться і нотаріус для оформлення довіреності.

Приватбанк

У ПриватБанку змінити фінансовий номер можливо. Це можна зробити через Приват24, банкомат з карткою або термінал самообслуговування.

Монобанк

У Монобанку також передбачена можливість змінити старий фінансовий номер телефону на новий у форматі онлайн. Для заміни номера Монобанк пропонує один з варіантів:

  • звернутися в службу підтримки Монобанк
  • відправити відповідний запит в онлайн-підтримку через офіційні месенджери Viber, Telegram, або в соціальній мережі Facebook
  • відвідати будь-яке відділення Universal Bank, де представник банку допоможе змінити персональні дані, вказані при реєстрації.

Також у банківських установах радять клієнтам, які втратили свій фінансовий номер, обов’язково повідомити про це банк, зателефонувавши на номер клієнтської підтримки, для попередження несанкціонованих операцій.

Усі банківські рахунки, а, відповідно, і карти, прив’язані до номера мобільного телефона клієнта – фінансового номера. Отримавши доступ до SIM-картки, шахраї можуть отримати доступ до рахунків, та викрасти з них гроші, а також – придбати товари чи взяти онлайн-кредит.

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram та Instagram. Надсилайте свої новини на пошту kl.informator@gmail.com.

Вікторія Ровенчук

Нагору