Коломия До сайту

Роман Кутейніков розповів, що за рік вдалось зробити для закладів культури Коломийської громади

Відновлення “Соколу” ще рік тому звучало швидше фантастично, аніж реально. А проте від часу відкриття тут відбулось десятки концертів, а за зібрані кошти допомагали нашим захисникам на передовій. 

Інформатор вирішив розпитати, чим у 2022 році займався новостворений комунальний заклад “Сервісний центр закладів культури” і відповіді дав відомий у Коломиї комік, ведучий, а нині виконуючий обов’язків директора сервісного центру Роман Кутейніков.

За задумом керівника культури в Коломиї Станіслава Балановича, сервісний центр мав би закрити господарські, організаційні питання, а також справи з промоції заходів.

До теми: Економія чи ні? На сервісний центр освіти у Коломиї з бюджету виділили пів мільйона на 2022 рік

Зараз у сервісному центрі працює 27 осіб. Є тут і майстри-сантехніки, і електрики, і будівельники, а ще – невеличкий штат для промоції заходів: дизайнер, модератор сторінок у соцмережах, ведучі.

Роман Кутейніков очолив сервісний центр у травні й розповів, що за кожним концертом, акцією та новинкою у сфері культури стоять невидимі, але такі потрібні роботи його працівників.

Саме вони допомагали розчистити нетрі будинку “Сокола”, облаштувати різдвяну шопку, організувати зустріч наших дітлахів з Миколаєм.

Зараз сервісний центр обслуговує майже всі заходи коломийської культури: від підготовки декорацій і до просування анонсів та афіш цих подій.

Більше – у нашому відео.

Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram та Instagram. Надсилайте свої новини на пошту kl.informator@gmail.com 

Якщо маєте цікаві новини чи хочете замовити рекламу – телефонуйте 096 545 8237