Щороку коломийські старшокласники мають можливість писати наукові роботи на теми, які б вони хотіли пізнати глибше. Роман Карлійчук, 9-класник Коломийського ліцею №9, вирішив не тільки дослідити, але й перейти до практики. Відтак створив чат-бот, що допоможе учням зробити замовлення у шкільній їдальні.
Інформатор поспілкувався з юним айтівцем.
За словами вчителів ліцею №9 такий чат-бот скоротить час видачі страви у шкільній їдальні. Нема черг – отже, є вільний час відпочити на перерві. Та й кухарям їдальні легше буде.
На практиці це працює за кілька кліків: учень обирає з меню собі страви, а кухарям приходить повідомлення. На перерві й отримує замовлення.
Цей чат-бот, на думку Романа, можна використовувати у будь-якому навчальному закладі. І правда, що заважає впровадити таку систему не лише в школах, але й у вишах?
Дирекції ліцею такий задум припав до душі, наразі обмірковують варіанти, як використовувати чат-бот для потреб свого освітнього закладу.
“Все, що ініціюють діти, ми намагаємось втілити в життя. Потрібно тільки вдосконалити”, – каже директорка Коломийського ліцею №9 Ганна Миколаївна Пасічна.
Читайте також: Надійний сховок: Коломийський ліцей №9 показав свої укриття
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram та Instagram. Надсилайте свої новини на пошту kl.informator@gmail.com
Якщо маєте цікаві новини чи хочете замовити рекламу – телефонуйте 096 545 8237
Наталка Сандецька