20 квітня управління комунального господарство заключило договір на так звані колони Морріса – рекламні тумби циліндричної форми. Вартість однієї такої сягає майже 40 000 грн. Першу на днях встановили на вул. Мазепи біля ліцею №1.
Інформатор знає деталі.
Першу колону Морріса встановили біля колишнього гастроному “Берегиня”. Виготовлена вона з металу, має невеликий купол і ковані заокруглені елементи з рослинними мотивами. Верх тумби прикрашає логотип Коломиї та напис “Коломия єднає”.
Закріпили тумбу анкерним кріпленням з 4-ох боків.
Таких об’єктів за умовами тендеру має бути 6. Загалом навесні управління комунального господарства уклало договір із ТОВ із Рівненська обл. “ТІВОЛІ-ЛЕНД на суму 233 997 грн. Відтак вартість однієї сягає 39 000 грн.
Колір тумби – темно-графітовий. Купол тумби будуть прикрашати логотипи Коломиї, виготовлені з металу.
Замовник вимагає від виконавця гарантії якості на 3 роки згідно договору.
Чи доречні такі закупівлі в умовах війни? Інформатор починає опитування щодо найбільш резонансних закупівель: брукування всього міста, ремонт площі перед Писанкою, закупівля кросовера для ратуші, а тепер ці тумби.
До теми: Гроші з війни: як військові наповнюють бюджет Коломиї
Надсилайте свої відгуки нам на пошту kl.informator@gmail.com
Будьмо на зв’язку! Читайте нас у Facebook , Telegram та Instagram. Якщо маєте цікаві новини чи хочете замовити рекламу – телефонуйте 096 545 8237