За інтерв'ю з мером на радіо "Сяйво", випуски місцевих новин і ролики заплатять з коштів коломиян. Мерія уклала договір з місцевим радіо на 85 тис грн. І це насправді не так багато, враховуючи сотні тисяч з наших податків, котрі влада витрачає на самопіар на місцевих телебаченнях.
Від початку повномасштабного втручання влада Коломиї витратила понад 1,5 млн грн на піар у ЗМІ чи як вони це називають - висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування у медіа. Серед улюбленців - телебачення.
Але й для радіо в бюджеті Коломиї знайшлась копійка: днями Коломийська міська рада закупила у ПП "Радію "Сяйво" мерські ефіри, новини та ролики.
Зокрема:
До теми: Бюджетний піар: як влада Коломиї витрачає кошти коломиян на промоцію на телебаченні
Інформатор не живиться з бюджетних коштів і діє завдяки рекламі та донатам наших відданих читачів.