Інформатор Коломия

ВЛАДА

Як коломияни можуть привертати увагу ратуші до проблем в Коломиї

У Коломийській ТГ вже понад 5 років працює платформа громадянського впливу на комунальні справи – Відкрите місто. Дуже зручно: побачив проблему – сфотографував, закинув на платформу і чекаєш реакції місцевої влади. Але від 2021 року нею майже не користуються. Найперше, через те, що міськрада не нагадує про таку можливість. А ще тому, що немає відповідної реакції на звернення активістів. Але це можна змінити.

Інформатор прихильний до електронних сервісів, а особливо до тих, які можуть допомогти змінювати наше рідне місто.

Для реєстрації знадобиться тільки електронна адреса і кілька хвилин вашого часу. Фото прикріплювати не обов’язково.

Адреса платформи “Відкрите місто” – https://opencity.e-dem.ua/.

Наразі на “Відкритому місті” від 4 лютого висить єдине звернення, і воно без відповіді.

Коломиянка Роксоляна Будько скаржиться на несанкціонований паркувальний майданчику перед магазинами “Дротик” і “Економмаркет”, що спровокувало блокування тротуару. Через це створюється аварійна ситуація, особливо в час пік там великий потік машин, і не завжди водії мають змогу побачити людей, які обходять припарковані автівки. Особливо небезпечно обходити ці машини з дитячими візками.

“Водії паркуються впоперек тротуару і повністю загороджують прохід. Приходиться виходити на дорогу, щоб їх обійти”, – пише Роксоляна.

Звертаємо увагу міського голови та комунальників міста до проблеми паркування і, зокрема, до блокування пішохідної зони на вул. Шрібляка, бульв. Лесі Українки, вул. Чехова та ін. Це саме ті ділянки, де пішоходам щоразу доводиться ризикувати життям і виходити на проїжджу частину через припарковані впоперек тротуару авто.

Коломияни, гості міста та переселенці можуть скористатися “Відкритим містом”, щоб змусити владу Коломийської ТГ реагувати на на більші чи менші проблеми благоустрою.

Читайте до теми: Став і пішов. Коломияни скаржаться на безвідповідальних водіїв.

Наталка Сандецька

Нагору